Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorНалапко, Ю. О.-
dc.date.accessioned2020-12-02T08:52:35Z-
dc.date.available2020-12-02T08:52:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖадько, С. В. Використання соціальних мереж у просуванні лікарських засобів / С. В. Жадько, Ю. О. Налапко // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 196-197.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23634-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleВикористання соціальних мереж у просуванні лікарських засобівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
196-197.pdf431,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.