Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24957Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Шульга, Л. І. | - |
| dc.contributor.author | Количева, Т. В. | - |
| dc.contributor.author | Shulga, L. I. | - |
| dc.contributor.author | Kolycheva, T. V. | - |
| dc.date.accessioned | 2021-06-15T08:18:13Z | - |
| dc.date.available | 2021-06-15T08:18:13Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Шульга, Л. І. Баланс інструментарію запобігання вигорання: «Особистість викладача для професійної діяльності» та «Педагогічна діяльність для особистості» / Л. І. Шульга, Т. В. Количева // Фармацевтична наука та практика: проблеми, досягнення, перспективи розвитку : матеріали ІІІ наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15-16 квіт. 2021 р. - Харків : НФаУ, 2021. - С. 407-410. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24957 | - |
| dc.description.abstract | Виділяються фактори професійного вигорання викладача: особистісний, рольовий та організаційний. Розглядаються категорії «особистість викладача для професійної діяльності» та «педагогічна діяльність для особистості», акцентується щодо існування певного балансу між зазначеними конструктами, що спрямований як на розвиток людини, так і на розвиток педагогічної праці як процесу, у якому праця не відчужується від особистості. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.subject | особистість викладача | uk_UA |
| dc.subject | професійне вигорання | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | самореалізація | uk_UA |
| dc.subject | професійна усвідомленість | uk_UA |
| dc.subject | личность преподавателя | uk_UA |
| dc.subject | профессиональное выгорание | uk_UA |
| dc.subject | педагогическая деятельность | uk_UA |
| dc.subject | самореализация | uk_UA |
| dc.subject | профессиональная осознанность | uk_UA |
| dc.subject | teacher's personality | uk_UA |
| dc.subject | professional burnout | uk_UA |
| dc.subject | pedagogical activity | uk_UA |
| dc.subject | self-realization | uk_UA |
| dc.subject | professional awareness | uk_UA |
| dc.title | Баланс інструментарію запобігання вигорання: «Особистість викладача для професійної діяльності» та «Педагогічна діяльність для особистості» | uk_UA |
| dc.title.alternative | Баланс инструментария предотвращения выгорания: «Личность преподавателя для профессиональной деятельности» и «Педагогическая деятельность для личности» | uk_UA |
| dc.title.alternative | Balance of burnout prevention tools: "Teacher's personality for professional activity" and "Pedagogical activity for personality" | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фармацевтичних технологій, стандартизації та сертифікації ліків ІПКСФ Тези доповідей співробітників НФаУ | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 407-410.pdf | 444,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.