Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25319
Назва: Вплив реклами на свідомість споживача
Автори: Кулакова, Ю. А.
Кулакова, О. М.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Кулакова, Ю. А. Вплив реклами на свідомість споживача / Ю. А. Кулакова, О. М. Кулакова // Topical issues of new medicines development : матеріали XXVІІI Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених та студентів присвяченої 150-річчю з дня народження М. О. Валяшка, м. Харків, 18-19 берез. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 573-575.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25319
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
573-575.pdf218,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.