Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25319
Title: Вплив реклами на свідомість споживача
Authors: Кулакова, Ю. А.
Кулакова, О. М.
Issue Date: 2021
Bibliographic description (Ukraine): Кулакова, Ю. А. Вплив реклами на свідомість споживача / Ю. А. Кулакова, О. М. Кулакова // Topical issues of new medicines development : матеріали XXVІІI Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених та студентів присвяченої 150-річчю з дня народження М. О. Валяшка, м. Харків, 18-19 берез. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 573-575.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25319
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
573-575.pdf218,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.