Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25498
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павленко, В. О. | - |
dc.contributor.author | Павленко, Є. Є. | - |
dc.contributor.author | Павленко, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-26T11:59:40Z | - |
dc.date.available | 2021-08-26T11:59:40Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Павленко, В. О. Науково-педагогічні аспекти фізичної реабілітації в системі фізичного виховання студентів закладів вищої освіти / В. О. Павленко, Є. Є. Павленко, Т. В. Павленко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - Вип. (121) 20. - С. 87-89. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25498 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано науково-педагогічні аспекти підготовки фахівця з фізичної реабілітації в системі закладу вищої освіти. Визначена суспільна значимість діяльності кваліфікованого фахівця у його практичному застосуванні знань і навичок оздоровчо-реабілітаційних технологій при відновлені та збереження здоров’я пацієнта. Мета роботи. Дослідити впровадження в навчальний процес закладів вищої освіти науково-методичної бази підготовки та рівня компетентності фахівця з фізичної реабілітації. Методологія. У роботі використано комплекс взаємодоповнюючих методів у відповідності до поставленого завдання. Проведено аналіз навчальної програми дисципліни «Фізична реабілітація» закладів вищої освіти. Проаналізовано наукову спеціальну літературу з проблем застосування засобів фізичної культури з комплексного відновлення фізичного здоров’я. Одержані результати. Теоретичний метод дослідження направлено на впорядкування знань з фізичної реабілітації та сформування умінь студента для застосовування у практичній діяльності. Висновки. Підготовка фахівців в галузі діяльності з фізичної реабілітації свідчить, що на рівні знань загальнобіологічних і медичних, кваліфікований спеціаліст повинен повною мірою володіти основами педагогічних, психологічних, соціологічних знань та застосовувати в своїй практичній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | фізична реабілітація | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | физическое воспитание | uk_UA |
dc.subject | физическая реабилитация | uk_UA |
dc.subject | компетентность | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | physical rehabilitation | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.title | Науково-педагогічні аспекти фізичної реабілітації в системі фізичного виховання студентів закладів вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Scientific and pedagogical aspects of physical rehabilitation in the system of physical education of students of higher education institutions of Ukraine | uk_UA |
dc.title.alternative | Научно-педагогические аспекты физической реабилитации в системе физического воспитания студентов учреждений высшего образования Украины | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
42-Текст статті-82-1-10-20200130.pdf | 220,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.