Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавленко, В. О.-
dc.contributor.authorПавленко, Є. Є.-
dc.date.accessioned2021-10-04T09:01:34Z-
dc.date.available2021-10-04T09:01:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПавленко, В. О. Науково-педагогічні основи формування усвідомленої мотивації до занять фізичної культури студентської молоді / В. О. Павленко, Є. Є. Павленко // Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Чернігів : Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка, 2020. – Вип. 8 (164). – С. 228-231. (Серія: Педагогічні науки).uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25876-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано науково-педагогічні основи формування усвідомленої мотивації. Визначена суспільна значимість занять фізичної культури та визначені шляхи формування особистої фізичної культури студентської молоді. Мета роботи виявлення значення процесу формування фізичної культури особистості, як чинника залучення студентської молоді до систематичних занять спортом. Дослідити мотиваційні чинники формування відношення студента до занять фізичної культури. Дослідити фактори, що впливають на розвиток особистості. Методологія. У роботі використано комплекс взаємодоповнюючих методів у відповідності до поставленого завдання. Методика формування фізичної культури основана на психо-фізіологіних особливостях розвитку студентської молоді. Формування знань про вплив фізичної культури на стан здоров’я людини починається з усвідомленості про питому вагу рухової діяльності на безпечний рівень здоров’я людини. Спосіб пізнання фізичної культури спрямований на спонукання студентів до рухливої діяльності, організації вільного часу на фізичне вдосконалення, прояву вольових зусиль на подолання фізичного навантаження. Визначення обсягу рухової активності студента у межах рухового режиму. Організація самостійної рухової діяльності відповідно до фізичного розвитку та індивідуальних, функціональних можливостях студента. Наукова новизна. Доповнено наукову інформацію щодо формування у студентів усвідомленої мотивації до занять фізичної культури шляхом виявлення та застосування у навчально-педогогічному процесі дієвих чинників особистості студента. Науко-педагогічні основи направлені на мобілізацію резервів залучення студентської молоді до занять фізичною культурою. Формуючі аспекти відношення до фізичної культури ґрунтуються на індивідуальних особливостях розвитку студентаuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectрухова діяльністьuk_UA
dc.titleНауково-педагогічні основи формування усвідомленої мотивації до занять фізичної культури студентської молодіuk_UA
dc.title.alternativeThe scientific and pedagogical basis of the formation of consious motivation to study the physical culture of student youthuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Науково-педагогічні основи.pdf618,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.