Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25887
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІльницька, Г. С.-
dc.contributor.authorКлименченко, В. Г.-
dc.contributor.authorКоноваленко, О. К.-
dc.date.accessioned2021-10-04T13:09:14Z-
dc.date.available2021-10-04T13:09:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІльницька, Г. С. Реалізація впровадження інноваційних рухливих ігор в освітній процес іноземних студентів у закладах вищої освіти / Г. С. Ільницька, В. Г. Клименченко, О. К. Коноваленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - № 3 (133). - Р. 49-53. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.3(133).10uk_UA
dc.identifier.issn2311-2220-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25887-
dc.description.abstractПропонована стаття присвячена впровадженню інноваційних рухливих ігор в освітній процес іноземних студентів закладів вищої освіти для виявлення інтересу до інноваційної авторської розробки рухливих ігор для застосування у навчальному процесі під час академічних занять фізичним вихованням. Метою роботи є реалізація впровадження інноваційних рухливих ігор в освітній процес іноземних студентів ЗВО. Науковою новизною є творчий підхід у застосуванні 16 нових рухливих ігор зі стандартним спортивним інвентарем та неспортивним інвентарем під час академічних занять фізичним вихованням. Колектив авторів даної статті є науково-педагогічними працівниками трьох харківських ЗВО тапрацювали над створенням авторського комплексу найсучасніших універсальних рухливих ігор для студентів з різнем рівнем фізичної підготовки та з різним рівнем стану здоров’я. Завдання дослідження полягали у виявленні інтересу студентів до інноваційної авторської розробки рухливих ігор для застосування у навчальному процесі під час академічних занять фізичним вихованням. Висновки.Об’єктивний аналіз отриманих результатів від проведеного попереднього анкетування надав конкретні дані для оперативного прийняття управлінських рішень щодо оптимізації навчального процесу з фізичного виховання. Проведене анкетування після проведеного експерименту довело, що студентам сподобались заняття з використанням нових рухливих ігор, а також студенти відзначили креативний підхід викладачів до своєї роботи. Впроваджені авторські рухливі ігри широкого спектру допомогли викладачам налагодити взаємовідносини зі студентами, налагодити спілкуваннята взаємодію між студентами різних національностей, сприяти розвитку рухових якостей, залучити до академічних занять студентів, які з більшим задоволенням відвідують їх. Таким чином, реалізовано мету дослідження та доведено ефективність та соціальну користь використання сучасних, нових рухливих ігор у навчальному процесі студентів.uk_UA
dc.description.abstractThe proposed article is devoted to the introduction of innovative mobile games in the educational process of foreign students of higher education institutions to identify interest in innovative author's creationof mobile games for use in the educational process during academic physical educationclasses. The purpose of the work is to implement the introduction of innovative mobile games intothe educational process of foreign students of higher education institutions. A scientific novelty consists of a creative approach in the use of 16 new mobile games with standard sports equipment and non-sports equipment during academic physical education classes. The team of authors of this article are scientific and pedagogical workers of three Kharkiv Universitiesand have been working on the creation of an author’s complex of the most modern universal mobile games for students with different levels of physical fitness and different levels of health. The objectives of the study were to identify students' interest to innovative author's creationof mobile games for use in the educational process during academic physical education classes. Conclusions. An objective analysis of the results obtained from the previous questionnaire provided specific data for the rapid management decisions to optimize the educational process of physical education. The questionnaire conducted after the experiment proved that the students liked the lessons with the use of new moving games, and the students noted the creative approach of teachers to their work. The introduced author's mobile games of a widerange helped teachers to establish relationships with students, to establish communication and interaction between students of different nationalities, to promote the development of motor skills, to involve students in academic classes who enjoy attending them.Thus, the purpose of the research is realized and the efficiency and social benefit of usingmodern, new mobile games in the educational process of students is proveduk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрухливі ігриuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectЗВОuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectmobile gamesuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.titleРеалізація впровадження інноваційних рухливих ігор в освітній процес іноземних студентів у закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of introduction of innovative mobile games in the educational process of foreign students in higher education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.