Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25931
Название: Упровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з інноваційних технологій викладання
Авторы: Кайдалова, Л. Г.
Kaydalova, L. G.
Сабатовська-Фролкіна, І. С.
Sabatovska-Frolkina, I. S.
Фесенко, В. Ю.
Fesenko, V. Yu.
Ключевые слова: дистанційна форма навчання;підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників;фармацевтичні та медичні заклади вищої освіти;інноваційні технології викладання;підготовка викладачів у системі Moodle;distance learning;advanced training of pedagogical and scientific-pedagogical workers;pharmaceutical and medical institutions of higher education;innovative teaching technologies;teacher training in the Moodle system
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Кайдалова, Л. Г. Упровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з інноваційних технологій викладання / Л. Г. Кайдалова, І. С. Сабатовська-Фролкіна, В. Ю. Фесенко // Іноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 24, Т. 2. - С. 226-230.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто теоретичні аспекти та практичну реалізацію упровадження дистанційного навчання в освітній процес підвищення кваліфікації педагогічних та науковопедагогічних працівників фармацевтичних та медичних закладів освіти відповідно до реалій сьогодення та викликів часу. Відзначено переваги дистанційного навчання педагогічних та науково-педагогічних працівників, до яких належать його гнучкість, можливість індивідуально навчатися, вибираючи час, місце й темп навчання. Наведено приклад досвіду впровадження дистанційного навчання для слухачів циклу «Інноваційні технології викладання» в системі підвищення кваліфікації викладачів медичної та фармацевтичної галузі у закладах вищої освіти. Представлено результати анкетного опитування слухачів, наведено одержані результати та досліджено психолого-педагогічні особливості дистанційної форми навчання у сучасних умовах організації освітнього процесу в закладах вищої освіти. Визначено особливості навчання слухачів на такому курсі, ступінь їх задоволеності щодо інформаційного забезпечення та змістової наповненості курсу, ступінь збагачення знаннями з інноваційних технологій та проблемами в оволодінні інноваційними технологіями викладання. Також з’ясовано думки респондентів щодо вчасності та об’єктивності оцінювання успішності виконання практичних завдань (тестів, опитувальників та ін.) і подальшого використання сучасних інноваційних технологій у викладанні навчальних дисциплін. Визначено, що дистанційне навчання в системі підвищення кваліфікації дає змогу: професійного вдосконалення викладачів без відриву від основної діяльності; індивідуалізації навчання з орієнтацією на можливості та рівень професіоналізму викладача, забезпечення умов його педагогічної діяльності; зробити процес підвищення кваліфікації більш відкритим, неперервним і гнучким. Дистанційне навчання в післядипломній освіті має відповідати сучасним формам і методам навчання, доповнюватись інноваційними підходами, з можливістю для професійного зростання та навчання на відстані.
The article considers the theoretical aspects and practical implementation of distance learning in the educational process of professional development of pedagogical and scientific-pedagogical workers of pharmaceutical and medical educational institutions in accordance with the realities of today and the challenges of the time. The advantages of distance learning of pedagogical and scientific-pedagogical workers are noted, which include its flexibility, ability to study individually, choosing the time and place of study. An example of the experience of introducing distance learning for students of the course “Innovative teaching technologies” in the system of advanced training of teachers of medicine and pharmaceuticals in higher education. The results of the questionnaire survey of students are presented, the obtained results are presented and the psychological and pedagogical features of distance learning in modern conditions of the educational process in higher education institutions are studied. Peculiarities of students’ training in this course, the degree of their satisfaction with the information support and content of the course, the degree of enrichment with knowledge of innovative technologies and problems in mastering innovative teaching technologies are determined. Respondents’ opinions on the timeliness and objectivity of assessing the success of practical tasks (tests, questionnaires, etc.) and the further use of modern innovative technologies in the teaching of academic disciplines were also clarified. It is determined that distance learning in the system of advanced training allows: professional development of teachers without separation from the main activity; individualization of education with a focus on the capabilities and level of professionalism of the teacher, providing conditions for his teaching activities; make the training process more open, continuous and flexible. Distance learning in postgraduate education should correspond to modern forms and methods of learning, complemented by innovative approaches, with the opportunity for professional growth and distance learning.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25931
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1.pdf374,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.