Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25944
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛутаєва, Т. В.-
dc.contributor.authorЛутаева, Т. В.-
dc.contributor.authorLutaieva, T. V.-
dc.date.accessioned2021-10-11T09:03:49Z-
dc.date.available2021-10-11T09:03:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛутаєва, Т. В. Формування полікультурної компетентності в освітньому просторі закладу вищої освіти / Т. В. Лутаєва // Компетентнісний підхід у вищій школі: теорія та практика : монографія. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2021. - С. 96-122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25944-
dc.description.abstractОкреслено підходи до визначення понять «полікультурність», «полікультурна освіта», «полікультурна компетентність», «толерантність». З’ясовано взаємозв’язок між складниками й компонентами полікультурної компетентності, схарактеризовано витоки означеного феномену, висвітлено досвід учених Імператорського Харківського університету щодо налагодження спілкування з науковцями різних національностей. У матеріалах виявлено напрями міжнародної співпраці та форми упровадження полікультурної освіти науково-педагогічними працівниками університету з урахуванням традицій минулого протягом ХХ століття. Констатовано, що важливою проблемою міжкультурної взаємодії є адаптація студентів-іноземців до нового для них культурного та соціального середовища й узагальнено способи подолання культурного шоку. Акцентовано увагу на необхідності реалізації відповідного навчання науково-педагогічних працівників з урахуванням сутності полікультурної компетентності та традицій полікультурної освіти й міжкультурних комунікацій в освітньому просторі вищої школи.uk_UA
dc.description.abstractThe author outlines the options for defi ning the concepts «multiculturalism», «polycultural education», «polycultural competence», «tolerance». The interconnection between the folders and the components of polycultural competence is established, the turns of the aforementioned phenomenon are characterized. The experience of Imperial Kharkiv University scientists in establishing of communication with scientists of different nationalities has been highlighted. There were identifi ed areas of international cooperation and forms of introduction of polycultural education by University teachers, taking into account the traditions of the 20th century. It has been stated that the adaptation of foreign students to a new cultural and social environment and the promotion of cultural shock are important problems of intercultural interaction. Emphasis is placed on the need to implement appropriate training of teachers taking into account the essence of polycultural competence and traditions of polycultural education and intercultural communication in higher education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзагальнокультурна загальнокультурна компетентністьuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectкультура міжнаціональних відносинuk_UA
dc.subjectполікультурне вихованняuk_UA
dc.subjectполікультурна освітаuk_UA
dc.subjectполікультурністьuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectgeneral cultural competenceuk_UA
dc.subjectinternationalizationuk_UA
dc.subjectculture of interethnic relationsuk_UA
dc.subjectpolycultural upbringinguk_UA
dc.subjectpolycultural educationuk_UA
dc.subjectmulticulturalismuk_UA
dc.subjecttoleranceuk_UA
dc.titleФормування полікультурної компетентності в освітньому просторі закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1.pdf5,26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.