Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26101
Назва: Методика використання інноваційних технологій навчання при підвищенні кваліфікації лікарів
Інші назви: Methodology for Using Innovative Learning Technologies with Advanced Training of Doctors
Методика использования инновационных технологий обучения при повышении квалификации врачей
Автори: Романовська, О.
Бандурян, В.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Романовська, О. О. Методика використання інноваційних технологій навчання при підвищенні кваліфікації лікарів / О. О. Романовська, В. В. Бандурян // Теорія і практика управління соціальними системами : щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків : НТУ «ХПІ», 2020. - № 3. – С. 30-47.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання нормативно-правового забезпечення освітнього процесу в післядипломній освіті лікарів, доведено необхідність її модернізації за рахунок впровадження інноваційних технологій навчання. Експериментально підтверджено ефективність безперервного професійного розвитку лікарів завдяки використанню методів кейсів, тренінгів та портфоліо. Зазначено перспективи щодо вдосконалення якості в системі післядипломної освіти лікарів за рахунок впровадження технологій та методик інноваційного навчання.
The issues of regulatory and legal support of the educational process in the postgraduate education of doctors are considered, the need for its modernization through the introduction of innovative teaching technologies is proved. The effectiveness of the c ontinuous professional development of doctors has been experimentally confirmed through the use of case studies, trainings and portfolio methods. The prospects for improving the quality in the system of postgraduate education of doctors through the introdu ction of technologies and methods of innovative teaching are indicated.
Рассмотрены вопросы нормативно - правового обеспечения образовательного процесса в последипломном образовании врачей, доказана необходимость его модернизации за счет внедрения инновационных технологий обучения. Экспериментально подтверждена эффект ивность непрерывного профессионального развития врачей благодаря использованию методов кейсов, тренингов и портфолио. Указано перспективы по совершенствованию качества в системе последипломного образования врачей за счет внедрения технологий и методик инно вационного обучения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26101
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
213135-Текст статті-480424-1-10-20200930.pdf768,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.