Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26135
Название: Вивчення сучасного ставлення фахівців до системи мотивації персоналу в аптеці
Другие названия: The study of the current attitude of specialists to the system of the staff motivation in a pharmacy
Изучение современного отношения специалистов к системе мотивации персонала в аптеке
Авторы: Кобець, М. М.
Кобець, Ю. М.
Малініна, Н. Г.
Філіпцова, О. В.
Ібрагімова, О. Л.
Kobets, M. M.
Kobets, Yu. M.
Malinina, N. G.
Filiptsova, O. V.
Ibrahimova, O. L.
Кобец, М. Н.
Кобец, Ю. Н.
Малинина, Н. Г.
Филипцова, О. В.
Ибрагимова, Е. Л.
Ключевые слова: мотивація;анкетування;мотивувальні фактори;демотивувальні фактори;провізор;аптека;motivation;questioning;motivating factors;demotivating factors;pharmacist;pharmacy;мотивация;анкетирование;мотивирующие факторы;демотивирующие факторы;провизор;аптека
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Вивчення сучасного ставлення фахівців до системи мотивації персоналу в аптеці / М. М. Кобець, Ю. М. Кобець, Н. Г. Малініна, О. В. Філіпцова, О. Л. Ібрагімова // Вісник фармації. - 2021. - № 2. - С. 91-95. doi : 10.24959/nphj.21.70
Краткий осмотр (реферат): Кожен завідувач аптеки стикається з питанням мотивації своїх співробітників. На жаль, універсальних моти- ваційних схем, які б однаково ефективно впливали на усіх провізорів, не існує. Метою роботи є вивчення сучасного ставлення фахівців до системи мотивації персоналу в аптеці. Матеріали та методи. У роботі використано польові дослідження. Проведено анкетування провізорів та фармацевтів однієї з аптечних мереж м. Харкова. Опитано 107 фахівців. Отриману в результаті анкетування базу даних сформовано в Microsoft Excel. Усі розрахунки виконано в Microsoft Excel. Результати та їх обговорення. Проведено анкетування провізорів та фармацевтів однієї з аптечних ме- реж м. Харкова. Збір отриманої в результаті анкетування інформації виконано згідно з етичними вимогами. Зв’язок між якісними ознаками здійснювали за допомогою критерію χ2. Вивчено сучасне ставлення фахівців до системи мотивації в аптеці. Виявлено, що мотивація співробітника на 70 % залежить від того, як працює над цією проблемою керівник. У результаті проведеного дослідження з’ясовано, що 46 % опитаних фахівців ідуть на роботу з почуттям звички і лише 16 % з почуттям творчого пориву. Досліджено питання щодо зміни місця роботи. Визначено, що 34% респондентів хочуть змінити своє місце роботи, 28 % респондентів повністю задо- волені посадою, на якій перебувають. Хоча значний відсоток опитаних фахівців і замислюється над питанням зміни місця роботи, пандемія COVID-19 внесла свої корективи. Більшість працівників поки що залишається на своїх робочих місцях, оскільки боїться втратити роботу взагалі. Виявлено мотивувальні та демотивувальні фактори для працівників аптек. Серед мотивувальних факторів можна виокремити: лояльне ставлення керів- ництва, дружній колектив, наявність соціальних гарантій (право на працю, право на відпочинок, пенсійне забез- печення). Демотивувальні фактори: відсутність перспективи кар’єрного зростання, невідповідність умов праці, відсутність інновацій, недостатнє технологічне забезпечення. Висновки. У результаті проведеного дослідження мотиваційного середовища однієї з аптечних мереж м. Харкова визначено, що застосовувані механізми недостатньо забезпечують досягнення цілей цієї мережі аптек. Для оптимального мотивування необхідно комплексно застосовувати елементи системи мотивації.
Every pharmacy manager is faced with the question of motivating his/her employees. Unfortunately, there are no single motivational schemes that would effectively affect all pharmacists in the same manner. Aim. To study the current attitude of specialists to the system of the staff motivation in a pharmacy. Materials and methods. The field studies were used in the work. A survey of pharmacists and pharmaceutists of one of the pharmacy chain in Kharkiv was carried out. 107 specialists were interviewed. The database obtained as a result of the questionnaire was formed in Microsoft Excel. All calculations were performed in Microsoft Excel. Results and discussion. A survey of pharmacists and pharmaceutists of pharmacies of one of the pharmacy network in Kharkiv was carried out. The information obtained as a result of the questionnaire was collected in accordance with ethical requirements. The relationship between qualitative characteristics was carried out using the χ2 test. The current attitude of specialists to the system of motivation in a pharmacy was studied. It was revealed that the employee’s motivation depended by 70 % on how the manager worked on this problem. As a result of the study, it was found that 46 % of the surveyed specialists went to work with a sense of habit and only 16 % with a sense of a creative impulse. The question of changing the place of work was investigated. It was determined that 34 % of respondents wanted to change their place of work, 28 % of respondents were completely satisfied with their position. Although a significant percentage of the surveyed specialists are now thinking about changing jobs, the COVID-19 pandemic has made its own adjustments. Most workers remain at their jobs for now, fearing that they will lose their jobs altogether. Motivating and demotivating factors for pharmacy workers were determined. Among the motivating factors, one can single out the loyal attitude of the management, a friendly team, the presence of social guarantees (the right to work, the right to rest, retirement benefits). Demotivating factors are the lack of career prospects, inadequate working conditions, the lack of innovation, insufficient technological support. Conclusions. As a result of the study of the motivational environment of one of the network of pharmacies in Kharkiv, it has been found that the mechanisms used do not sufficiently ensure the achievement of the goals of this network of pharmacies. For optimal motivation, it is necessary to apply the elements of the motivation system in a comprehensive manner.
Каждый заведующий аптекой сталкивается с вопросом мотивации своих сотрудников. К сожалению, уни- версальных мотивационных схем, которые бы одинаково эффективно влияли на всех провизоров, не существует. Целью работы является изучение современного отношения специалистов к системе мотивации персона- ла в аптеке. Материалы и методы. В работе использованы полевые исследования. Проведено анкетирование прови- зоров и фармацевтов одной из аптечных сетей г. Харькова. Опрошено 107 специалистов. Полученная в резуль- тате анкетирования база данных сформирована в Microsoft Excel. Все расчеты выполнены в Microsoft Excel. Результаты и их обсуждение. Проведено анкетирование провизоров и фармацевтов одной из аптечных сетей г. Харькова. Сбор полученной в результате анкетирования информации проведен согласно этических требований. Связь между качественными признаками осуществляли с помощью критерия χ2. Изучено совре- менное отношение специалистов к системе мотивации в аптеке. Выявлено, что мотивация сотрудника на 70 % зависит от того, как работает над этой проблемой руководитель. В результате проведенного исследования установлено, что 46 % опрошенных специалистов идут на работу с чувством привычки и только 16 % с чувством творческого порыва. Исследован вопрос об изменении места работы. Определено, что 34 % респондентов хотят изменить своё место работы, 28 % респондентов полностью удовлетворены занимаемой должностью. Хотя значительный процент опрошенных специалистов и задумывается сейчас над вопросом смены места ра- боты, пандемия COVID-19 внесла свои коррективы. Большинство работников пока остается на своих рабочих местах, боясь потерять работу вовсе. Установлены мотивирующие и демотивирующие факторы для работ- ников аптек. Среди мотивирующих факторов можно выделить: лояльное отношение руководства, дружный коллектив, наличие социальных гарантий (право на труд, право на отдых, пенсионное обеспечение). Демо- тивирующие факторы: отсутствие перспективы карьерного роста, несоответствие условий труда, отсутствие инноваций, недостаточное технологическое обеспечение. Выводы. В результате проведенного исследования мотивационной среды одной из аптечных сетей г. Харь- кова установлено, что применяемые механизмы не в достаточной степени обеспечивают достижение целей данной сети аптек. Для оптимальной мотивации необходимо комплексно применять элементы системы мотивации.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26135
Располагается в коллекциях:Вісник фармації. Архів статей 2010-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
91-95.pdf585,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.