Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26333
Название: Теоретико-прикладні аспекти професійного розвитку науково-педагогічних та педагогічних працівників фармацевтичних закладів вищої освіти
Другие названия: Theoretical and applied aspects of the professional development of academic and pedagogical workers of higher educational pharmacy institutions
Авторы: Котвіцька, А. А.
Ольховська, А. Б.
Кайдалова, Л. Г.
Ключевые слова: професійний розвиток;викладач;підвищення кваліфікації;науково-педагогічні працівники;система професійного розвитку;сучасні педагогічні технології;rofessional development;modern pedagogical technologies;teacher;advanced training;academic workers;pedagogical workers;professional development system
Дата публикации: 2020
Издательство: Інноваційна педагогіка
Библиографическое описание: Котвіцька, А. А. Теоретико-прикладні аспекти професійного розвитку науково-педагогічних та педагогічних працівників фармацевтичних закладів вищої освіти / А. А. Котвіцька, А. Б. Ольховська, Л. Г. Кайдалова // Інноваційна педагогіка. – 2020. – Вип. 30, Т. 1. – С. 75-79.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано стан і досліджено особливості професійного розвитку науково-педагогічних та педагогічних працівників фармацевтичних і медичних закладів вищої освіти; визначено вимоги до викладача фармацевтичного закладу вищої освіти. Сучасний викладач – це учений, педагог, наставник, тьютор, спікер, менеджер, фасилітатор, ментор, консультант, модератор. Мета статті полягає в обґрунтуванні системи професійного розвитку науково-педагогічних і педагогічних працівників: відбору та застосування інноваційних форм, сучасних педагогічних технологій професійного розвитку науково-педагогічних і педагогічних працівників фармацевтичних ЗВО. З’ясовано, що серед основних заходів підвищення кваліфікації та професійного розвитку науково-педагогічних і педагогічних працівників у НФаУ є: тематичні цикли; вітчизняне та іноземне стажування; участь у семінарах, науково-освітніх форумах, самітах, тренінгах; отримання другої вищої освіти; набуття мовної професійної компетентності з англійської, польської, української мови тощо. Теоретично обґрунтовано та розроблено систему професійного розвитку науковопедагогічних і педагогічних працівників, яка ґрунтується на системному, андрогогічному, акмеологічному, особистісному, інтегративному, діяльнісному, компетентнісному, культурологічному підходах, враховуючи рівень і потреби кожного науковопедагогічного та педагогічного працівника за індивідуальною траєкторією навчання. Охарактеризовано форми професійного розвитку науково-педагогічних і педагогічних працівників (навчання за програмою підвищення кваліфікації; самонавчання, стажування; здобуття другої освіти; форуми, конференції, семінари, практикуми, тренінги та ін.) та методи (інтерактивні, дискусійні методи, індивідуальні бесіди та консультації, рольові та ділові ігри, створення портфоліо, роботу у творчих групах та ін.); педагогічні технології (особистісно орієнтовані, інформаційно-комунікаційні технології, технології інтерактивного навчання, технології групового навчання, кейс-технологію, вебквест-технологію, проблемну та ін.) професійного розвитку науково-педагогічних і педагогічних працівників.
The article analyzes the state and examines the features of the professional development of academic and pedagogical workers of higher educational pharmacy and medical institutions; the requirements for a teacher of a higher educational pharmacy institution have been determined taking into account the fact that a modern teacher is a scientist, educator, adviser, tutor, speaker, manager, facilitator, mentor, and moderator. The aim of the article consists in the ground of the system of professional development of scientifically-pedagogical and pedagogical workers: selection and application of innovative forms, modern pedagogical technologies of professional development of scientifically- pedagogical and pedagogical workers of pharmaceutical higher educational institutions. It was found that among the main measures of professional development and professional development of scientific and pedagogical and pedagogical workers in NUPh are: thematic cycles; domestic and foreign internships; participation in seminars, scientific and educational forums, summits, trainings; obtaining a second higher education; acquisition of language professional competence in English, Polish, Ukrainian, etc. The system of the professional development of academic and pedagogical workers based on the system, androgogical, acmeological, personal, integrative, activity-based, competence-based, cultural approaches has been theoretically substantiated and developed taking into account the level and needs of each academic and pedagogical worker according to an individual learning trajectory. The forms of the professional development of academic and pedagogical workers (training according to the advanced training program; self-study, internship; second education; forums, conferences, seminars, workshops, trainings, etc.) and methods (interactive, discussion methods, individual conversations and consultations, role-playing and business games, portfolio creation, work in creative groups, etc.), as well as pedagogical technologies (personality- oriented, information and communication technologies, interactive learning technologies, group learning technologies, case technology, web quest technology, problem-based, etc.) have been described.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26333
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17.pdf244,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.