Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27229
Название: Аналіз навчальних програм з фізичної культури за модулем «Лижна підготовка» в контексті нової української школи (НУШ)
Другие названия: Analysis of physical education curricula according to the module "Ski training" in the context of the New Ukrainian School (NUS).
Авторы: Ковєря, В. М.
Ільницька, Г. С.
Лисенко, В. В.
Ільницький, С. В.
Ключевые слова: фізичне виховання;лижна підготовка;НУШ;нова українська школа;навчальна програма;ski training;curriculum
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Аналіз навчальних програм з фізичної культури за модулем «Лижна підготовка» в контексті нової української школи (НУШ) / В. М. Ковєря, В. В. Лисенко, С. В. Ільницький, Г. С. Ільницька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). 2022. - №1 (145). - С. 62-65. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.1(145).16
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто відмінності з-поміж двох навчальних програм, що стосуються інваріативної та варіативної складової. Метою статті було провести порівняльний аналіз навчальної програми з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи та модельної навчальної програми «Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти варіативного модуля «Лижна підготовка» у 5 та 6 класах. У дослідженні використовувався аналіз літературних джерел та ресурсів мережі Інтернет; аналіз вітчизняного досвіду, метод системного аналізу, метод групування, порівняння та узагальнення. Обидві навчальні програми мають ряд відмінностей як у інваріатній так і у варіативній складовій модуля «Лижна підготовка», зокрема це простежується у теоретичних відомостях та спеціальній фізичній підготовці. Утехніко-тактичній підготовці змін не виявлено. Перевагою модельної навчальної програм став акцент на видах навчальної діяльності учнів, такихяк виконання пошукових та творчих завдань учнями; диференціацію та індивідуалізацію в процесі розвитку основних рухових якостей; участь у конкурсах та змаганнях; ігри, розваги та квести; інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах навчання.Ключові слова: навчальна програма, НУШ, лижна підготовка.
The paper considers the differences between the two curricula related to the invariant and variable components.The aim of the article was to conduct a comparative analysis of physical education curricula in 2017 and 2021, namely the physical education curriculum for secondary schools 5-9 grades (updated) and the model curriculum "Physical Culture. 5-6 grades" for general secondary education institutions in accordance with the variable module "Ski training" in 5th and 6th grades of secondary schools. The methodological approach which was used in the study: the analysis of literature sources and resources of the Internet were used; analysis of domestic experience, method of system analysis, method of grouping, comparison and generalization. Both curricula have a number of differences both in the invariant and in the variable component of the variable module "Ski training" for 5th and 6th grades, in particular it is traced in theoretical information and special physical training, but in technicalandtactical training were detected. The advantage of the model curriculum "Physical Culture. 5-6 grades"was the emphasis on the types of educational activities of students, which in a broad sense provides an opportunity to reveal the applied aspects of thisprogram, including the search and creative tasks of students; differentiation and individualization of students in the process of development of basic motor skills by means of ski training; participation of students in competitions and contests; practicalperformance of movements and exercises by students at different stages of learning; ski games, entertainment and quests; integrated tasks of combining movements and skills at different stages of ski training.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27229
ISSN: 2311-2220
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
670-Текст статті-1318-1-10-20220119.pdf239,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.