Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27353
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКіреєв, І. В.-
dc.contributor.authorЖаботинська, Н. В.-
dc.contributor.authorХижняк, В. М.-
dc.date.accessioned2022-02-16T09:58:01Z-
dc.date.available2022-02-16T09:58:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗастосування методу case-study в організації практичного заняття для студентів спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія / І. В. Кіреєв, Н. В. Жаботинська, В. М. Хижняк // Сучасні концепції викладання природничих дисциплін в медичних освітніх закладах : матеріали XIV Міжрегіональної наук.-метод. інтернет-конф., м. Харків, 14-15 груд. 2021 р. - Харків : ХНМУ, 2021. - С. 40-41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27353-
dc.description.abstractСучасні вимоги до рівня підготовки здобувачів закладів вищої освіти на перший план висувають потреби формування активної, творчої, відповідальної і самостійної особистості майбутнього кваліфікованого робітника, конкурентоспроможного на ринку праці. Педагогічний процес у закладі вищої освіти вимагає постійного впровадження нових ефективних технологій навчання здобувачів вищої освіти, які забезпечують формування у них загальних та фахових компетентностей, що дозволить студентам аналізувати умови, що створились, та приймати самостійні рішення як в житті, так і в професійній діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметод case-studyuk_UA
dc.subjectвнутрішні та хірургічні хворобиuk_UA
dc.titleЗастосування методу case-study в організації практичного заняття для студентів спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапіяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри фармакологiї та фармакотерапії



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора