Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2737
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТолочко, В. М.-
dc.contributor.authorМедведєва, Ю. П.-
dc.contributor.authorМіщенко, І. В.-
dc.contributor.authorЗарічкова, М. В.-
dc.contributor.authorДолжнікова, О. М.-
dc.contributor.authorЧешева, М. В.-
dc.date.accessioned2013-10-17T07:46:02Z-
dc.date.available2013-10-17T07:46:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРеклама лікарських засобів у фокусі останніх змін законодавства / В. М. Толочко, Ю. П. Медведєва, І. В. Міщенко, О. М. Должнікова, М. В. Зарічкова, М. В. Чешева. // Фармацевтичний кур'єр. - 2013. - № 5. - С. 48-54.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2737-
dc.description.abstractФормування стратегій просування своєї продукції є зараз однією з центральних складових діяльності багатьох фармацевтичних підприємств, тому витрати на рекламу їхньої продукції зростають в усьому світі швидкими темпами. Безпосередніми результатами промоційної та рекламної діяльності стають зміни у споживанні лікарських засобів населенням, і є підстави говорити навіть про медичні та соціальні наслідки рекламної діяльності на фармацевтичному ринку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherФармацевтичний кур'єрen_US
dc.titleРеклама лікарських засобів у фокусі останніх змін законодавстваen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.