Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShady Farid-
dc.contributor.authorSofronova, I. V.-
dc.date.accessioned2022-05-25T20:34:34Z-
dc.date.available2022-05-25T20:34:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationShady Farid. Regulation of pharmeceutical product advertising in Egypt / Shady Farid, I. V. Sofronova // Сучасні досягнення фармацевтичної технології і біотехнології : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 11-12 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2021. – С. 56-57.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27928-
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleRegulation of pharmeceutical product advertising in Egyptuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56-57.pdf110,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.