Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2805
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorШамс Нізар Єхія-
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorПестун, И. В.-
dc.contributor.authorШамс Низар Ехия-
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.contributor.authorShams, N.-
dc.date.accessioned2013-10-23T08:09:51Z-
dc.date.available2013-10-23T08:09:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Обгрунтування та методологія розробки сrm–системи фармацевтичного оптового підприємства / З. М. Мнушко, І. В. Пестун, Шамс Нізар Єхія // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2011. - № 6. - С. 30-38.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2805-
dc.description.abstractПредставлені теоретичні та науково‑практичні підходи до розробки СRM-системи фармацев- тичного оптового підприємства. Визначені етапи, їх зміст, обгрунтовані мета, засоби її досяг- нення, запропоновані критерії розподілу клієнтів та показники їх оцінювання, визначено види необхідної інформації.en_US
dc.description.abstractПредставлены теоретические и научно-практические подходы к разработке СRM -сис- теми фармацевтического оптового предприятия. Определены этапы, их содержание, обоснованы цель, средства ее достижения, предложены критерии распределения кли- ентов и показатели их оценивания, определены виды необходимой информации.en_US
dc.description.abstractTheoretical and scientifically-practical approaches to working out of СRM-sistemi the pharmaceutical wholesale enterprise were presented. Stages, their maintenance have been certain, means of its achievement, the offered criteria of distribution of clients and their indicators of estimation have been proved, the purpose, kinds of the necessary information are defined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectСRM-системаen_US
dc.subjectформування лояльності клієнтівen_US
dc.subjectклієнтська базаen_US
dc.subjectфармацевтичне оптове підприємствоen_US
dc.subjectСRM-системаen_US
dc.subjectформирование лояльности клиентовen_US
dc.subjectклиентская базаen_US
dc.subjectфармацевтическое оптовое предприятиеen_US
dc.subjectСRM-systemen_US
dc.subjectformation of loyalty of clientsen_US
dc.subjectclient baseen_US
dc.subjectthe pharmaceutical wholesale enterpriseen_US
dc.titleОбгрунтування та методологія розробки сrm–системи фармацевтичного оптового підприємстваen_US
dc.title.alternativeОбоснование и методология разработки сrm -системы фармацевтического оптового предприятияen_US
dc.title.alternativeSubstantiation and methodology of working out of сrm -system of the pharmaceutical wholesale enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
UEK_620_2011_30-38.pdf680,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.