Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28681
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНазаркіна, В. М.-
dc.date.accessioned2022-12-02T19:50:59Z-
dc.date.available2022-12-02T19:50:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНазаркіна, В. М. Аналіз стану підготовки фахівців з оцінки технологій охорони здоров’я в країнах світу / В. М. Назаркіна // Фармацевтичний журнал. - 2020. - Т. 75, № 2. - С. 12-25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28681-
dc.description.abstractДля підтримки розвитку системи оцінки технологій охорони здоров’я (НТА) в Україні необхідно створити професійне середовище. Організація підготовки фахівців із НТА є актуальною для всіх країн світу, включно з Україною. Метою роботи є узагальнення досвіду підготовки фахівців з оцінки технологій охорони здоров’я та суміжних галузей знань у різних країнах світу, аналіз навчальних програм і курсів для розвитку цього освітнього напряму в Україні. Об’єктом дослідження стали наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених, офіційні сайти навчальних закладів, національних агенцій із НТА та міжнародних організацій, а також освітніх порталів та навчально-тренінгових центрів. Дослідження здійснювали з використанням методів аналізу, систематизації та узагальнення. Проведено аналіз навчального контенту, структури та змісту різних навчально-тренінгових програм з оцінки технологій охорони здоров’я та суміжних галузей знань, що використовують для задоволення інформаційних потреб різних цільових аудиторій (експерти з НТА, розробники політики, менеджери охорони здоров’я, медичні і фармацевтичні працівники). Найпоширенішими формами навчання є курси, тренінги та семінари, які розглядають як засоби підвищення професійного рівня. Академічні програми (master degree, master of science, PhD) з оцінки технологій охорони здоров’я пропонують університети 13 країн Європи. Для підвищення інформованості в галузі НТА в межах відкритого масового онлайн навчання Massive Open Online Courses (MOOC) широко впроваджують дистанційне навчання. Гнучке пристосування до потреб здобувачів дає змогу в результаті навчання отримати сертифікат/ диплом випускника, ступінь магістра/магістра наук або доктора філософії. Також онлайн курси розглядають як підвищення кваліфікації, навчання без оцінювання для самоудосконалення та аудиту професійного розвитку. З урахуванням закордонного досвіду підготовки фахівців із НТА розроблено кваліфікаційну характеристику фахівця з оцінки технологій охорони здоров’я та авторську освітню програму. Вперше в Україні у 2019 р. на базі Національного фармацевтичного університету започатковано підготовку фахівців за ОПП «Оцінка технологій охорони здоров’я». Освітній напрям підготовки експертів із НТА потребує розвитку та підтримки з боку держави та професійних інституцій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпідготовка експертів з оцінки медичних технологійuk_UA
dc.subjectоцінка технологій охорони здоров’я (Health Technologies Assessment – НТА)uk_UA
dc.subjectпідготовка фахівцівuk_UA
dc.subjectосвітня програмаuk_UA
dc.titleАналіз стану підготовки фахівців з оцінки технологій охорони здоров’я в країнах світуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
826-Article Text-1451-1-10-20200507.pdf1,19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.