Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28681
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Назаркіна, В. М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-02T19:50:59Z | - |
dc.date.available | 2022-12-02T19:50:59Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Назаркіна, В. М. Аналіз стану підготовки фахівців з оцінки технологій охорони здоров’я в країнах світу / В. М. Назаркіна // Фармацевтичний журнал. - 2020. - Т. 75, № 2. - С. 12-25. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28681 | - |
dc.description.abstract | Для підтримки розвитку системи оцінки технологій охорони здоров’я (НТА) в Україні необхідно створити професійне середовище. Організація підготовки фахівців із НТА є актуальною для всіх країн світу, включно з Україною. Метою роботи є узагальнення досвіду підготовки фахівців з оцінки технологій охорони здоров’я та суміжних галузей знань у різних країнах світу, аналіз навчальних програм і курсів для розвитку цього освітнього напряму в Україні. Об’єктом дослідження стали наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених, офіційні сайти навчальних закладів, національних агенцій із НТА та міжнародних організацій, а також освітніх порталів та навчально-тренінгових центрів. Дослідження здійснювали з використанням методів аналізу, систематизації та узагальнення. Проведено аналіз навчального контенту, структури та змісту різних навчально-тренінгових програм з оцінки технологій охорони здоров’я та суміжних галузей знань, що використовують для задоволення інформаційних потреб різних цільових аудиторій (експерти з НТА, розробники політики, менеджери охорони здоров’я, медичні і фармацевтичні працівники). Найпоширенішими формами навчання є курси, тренінги та семінари, які розглядають як засоби підвищення професійного рівня. Академічні програми (master degree, master of science, PhD) з оцінки технологій охорони здоров’я пропонують університети 13 країн Європи. Для підвищення інформованості в галузі НТА в межах відкритого масового онлайн навчання Massive Open Online Courses (MOOC) широко впроваджують дистанційне навчання. Гнучке пристосування до потреб здобувачів дає змогу в результаті навчання отримати сертифікат/ диплом випускника, ступінь магістра/магістра наук або доктора філософії. Також онлайн курси розглядають як підвищення кваліфікації, навчання без оцінювання для самоудосконалення та аудиту професійного розвитку. З урахуванням закордонного досвіду підготовки фахівців із НТА розроблено кваліфікаційну характеристику фахівця з оцінки технологій охорони здоров’я та авторську освітню програму. Вперше в Україні у 2019 р. на базі Національного фармацевтичного університету започатковано підготовку фахівців за ОПП «Оцінка технологій охорони здоров’я». Освітній напрям підготовки експертів із НТА потребує розвитку та підтримки з боку держави та професійних інституцій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | підготовка експертів з оцінки медичних технологій | uk_UA |
dc.subject | оцінка технологій охорони здоров’я (Health Technologies Assessment – НТА) | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівців | uk_UA |
dc.subject | освітня програма | uk_UA |
dc.title | Аналіз стану підготовки фахівців з оцінки технологій охорони здоров’я в країнах світу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
826-Article Text-1451-1-10-20200507.pdf | 1,19 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.