Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28688
Назва: Маркетингове обґрунтування актуальності створення лактаційного фітозасобу
Автори: Півень, Ю. І.
Ромась, К. П.
Єрьоміна, Г. О.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Півень, Ю. І. Маркетингове обґрунтування актуальності створення лактаційного фітозасобу / Ю. І. Півень, К. П. Ромась, Г. О. Єрьоміна // Сучасні досягнення фармацевтичної технології і біотехнології : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 11-12 листоп. 2021 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2021. - С. 254-258.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28688
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фармацевтичної хімії
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Півень, Єрьоміна 17.11.2021.pdf523,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.