Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБараненко, Ольга-
dc.date.accessioned2023-03-20T11:05:36Z-
dc.date.available2023-03-20T11:05:36Z-
dc.date.issued2023-02-
dc.identifier.citationБараненко, О. Аналіз маркетингових комунікацій аптечних мереж з використанням цифрового маркетингу : кваліф. робота / наук. керівник В. Малий. - Харків, 2023. - 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29564-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена аналізу маркетингових комунікацій аптечних мереж з використанням цифрового маркетингу. Описані теоретичні і практичні аспекти процесу цифрового маркетингу, проаналізовано використання аптечними мережами чат-ботів і електронних розсилок, надана оцінка комплексу цифрових маркетингових комунікацій аптечної мережі.uk_UA
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the analysis of marketing communications of pharmacy chains using digital marketing. The theoretical and practical aspects of the digital marketing process are described, the use of chat bots and e-mails by pharmacy chains is analysed, and the complex of digital marketing communications of the pharmacy chain is evaluated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологій та менеджментуuk_UA
dc.subjectфармацевтичний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectаптечні мережіuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectпрямі розсилкиuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectчат-ботиuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketinguk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectpharmacy networksuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectwebsiteuk_UA
dc.subjectdirect mailuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectchat botsuk_UA
dc.titleАналіз маркетингових комунікацій аптечних мереж з використанням цифрового маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communications of pharmacy chains with the use of digital marketinguk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бараненко Ольга, 06.02.2023.pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.