Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChaigre, Mohamed Salem-
dc.date.accessioned2023-04-21T11:11:40Z-
dc.date.available2023-04-21T11:11:40Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationChaigre Mohamed Salem. Study of conflict situations in pharmacy organizations : qualification work / supervisor I. Bondarieva. - Kharkiv, 2022. - 68 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29837-
dc.description.abstractThe paper reveals classification of conflicts and the reasons of their occurrence are resulted; developed recommendations for heads of pharmacies on conflict management in pharmacies; the socio-psychological climate in the team is studied. Qualification work contains 52 pages, 1 table, 23 figures, appendix, list of references with 51 titles.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі наведено класифікацію конфліктів і причини їх виникнення; розроблено рекомендації для завідувачів аптек по управлінню конфліктами в аптечних підприємствах; досліджено соціально-психологічний клімат у колективі. Кваліфікаційна робота містить 52 сторінoк, 1 таблицю, 23 рисунки, додаток, список літератури з 51 найменування.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectfaculty of foreign citizens’ educationuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectconflictsuk_UA
dc.subjectpharmaceutical organizationsuk_UA
dc.subjectorganizationsuk_UA
dc.subjectreasonsuk_UA
dc.subjectconsumers of pharmaciesuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectконфліктиuk_UA
dc.subjectфармацевтичні організаціїuk_UA
dc.subjectпричиниuk_UA
dc.subjectспоживачі аптекuk_UA
dc.titleStudy of conflict situations in pharmacy organizationsuk_UA
dc.title.alternativeДослідження конфліктних ситуацій в аптечних організаціяхuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шажре Мохамед Салем.pdf
  Обмежений доступ
1,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.