Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3031
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кайдалова, Л. Г. | - |
dc.contributor.author | Кайдалова, Л. Г. | - |
dc.contributor.author | Kaydalova, L. G. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-21T13:49:32Z | - |
dc.date.available | 2013-11-21T13:49:32Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Кайдалова, Л. Г. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців / Л. Г. Кайдалова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту / гол. ред. С. С. Єрмаков. – Х. : ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2008. – № 1. – С. 60-63. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3031 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні проаналізовано проблеми професійної компетентності у психолого-педагогічній літературі; визначено складники професійної компетентності та чинники, що впливають на формування професійної компетентностімайбутніх фахівців. На процес формування професійних компетенцій впливають такі фактори: професійна спрямованість навчання; професійний інтерес; здібності до оволодіння майбутньою професією; чітка мотивація навчання; уміння навчатись самостійно; потреба у самовдосконаленні; професійна спрямованість технологій | en_US |
dc.description.abstract | В исследовании проанализировано проблемы профессиональной компетентностив психолого-педагогической литературе; определены составляющие профессиональной компетентности и факторы, влияющие на формирования профессиональной компетентности будущих специалистов. На процесс формирования профессиональных компетенций влияют такие факторы: профессиональная направленность обучения; профессиональный интерес; способности к овладению будущей профессией; четкая мотивация обучения; умение учиться самостоятельно; потребность в самосовершенствовании; профессиональная направленность технологий. | en_US |
dc.description.abstract | In the research it is analysed problems of professional competence of the pedagogical literature; components of professional competence and the factors influencing formations of professional competence of the future experts. Process of formation of professional competences is influenced with such factors: professional directivity of learning; professional interest; abilities to mastering by the future occupation; precise motivation of learning; skill to study self-maintainedly; necessity of self-improvement; professional directivity of technologies. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | професійний | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | комунікативний | en_US |
dc.subject | студент | en_US |
dc.subject | профессиональный | en_US |
dc.subject | компетентность | en_US |
dc.subject | коммуникативный | en_US |
dc.subject | студент | en_US |
dc.subject | специалист | en_US |
dc.subject | professional | en_US |
dc.subject | competence | en_US |
dc.subject | communicative | en_US |
dc.subject | formation | en_US |
dc.subject | student | en_US |
dc.subject | specialist | en_US |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутніх фахівців | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
08klgcfe.pdf | 99,71 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.