Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3031
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorKaydalova, L. G.-
dc.date.accessioned2013-11-21T13:49:32Z-
dc.date.available2013-11-21T13:49:32Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКайдалова, Л. Г. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців / Л. Г. Кайдалова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту / гол. ред. С. С. Єрмаков. – Х. : ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2008. – № 1. – С. 60-63.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3031-
dc.description.abstractУ дослідженні проаналізовано проблеми професійної компетентності у психолого-педагогічній літературі; визначено складники професійної компетентності та чинники, що впливають на формування професійної компетентностімайбутніх фахівців. На процес формування професійних компетенцій впливають такі фактори: професійна спрямованість навчання; професійний інтерес; здібності до оволодіння майбутньою професією; чітка мотивація навчання; уміння навчатись самостійно; потреба у самовдосконаленні; професійна спрямованість технологійen_US
dc.description.abstractВ исследовании проанализировано проблемы профессиональной компетентностив психолого-педагогической литературе; определены составляющие профессиональной компетентности и факторы, влияющие на формирования профессиональной компетентности будущих специалистов. На процесс формирования профессиональных компетенций влияют такие факторы: профессиональная направленность обучения; профессиональный интерес; способности к овладению будущей профессией; четкая мотивация обучения; умение учиться самостоятельно; потребность в самосовершенствовании; профессиональная направленность технологий.en_US
dc.description.abstractIn the research it is analysed problems of professional competence of the pedagogical literature; components of professional competence and the factors influencing formations of professional competence of the future experts. Process of formation of professional competences is influenced with such factors: professional directivity of learning; professional interest; abilities to mastering by the future occupation; precise motivation of learning; skill to study self-maintainedly; necessity of self-improvement; professional directivity of technologies.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectпрофесійнийen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкомунікативнийen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectпрофессиональныйen_US
dc.subjectкомпетентностьen_US
dc.subjectкоммуникативныйen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectспециалистen_US
dc.subjectprofessionalen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectcommunicativeen_US
dc.subjectformationen_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectspecialisten_US
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх фахівцівen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
08klgcfe.pdf99,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.