Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorДемко, А. А.-
dc.date.accessioned2023-06-30T07:33:09Z-
dc.date.available2023-06-30T07:33:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЖадько, С. В. Аналіз напрямків використання штучного інтелекту як інструменту цифрового маркетингу / С. В. Жадько, А. А. Демко // Формування Національної лікáрської політики за умов впровадження медичного страхування: питання освіти, теорії та практики: матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 14-15 берез. 2023 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2023. – С. 260-262.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30606-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleАналіз напрямків використання штучного інтелекту як інструменту цифрового маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
260-262.pdf149,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.