Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30949
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРоманенко, Анна-
dc.date.accessioned2023-08-01T09:21:57Z-
dc.date.available2023-08-01T09:21:57Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationРоманенко, А. Аналіз маркетингових комунікацій фармацевтичних компаній (на прикладі корпорації “Арте-ріум) : кваліф. робота / наук. керівник А. Чегринець. - Харків, 2023. - 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30949-
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота присвячена аналізу маркетингових комунікацій фармацевтичних компаній. У роботі проведено аналіз маркетингових комунікацій та маркетингові дослідження промоційної активності Корпорації “Артеріум”. Робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаних джерел. Викладена на 51 сторінці, містить 8 таблиць, 37 рисунків. Література налічує 37 джерел, 6 з них – іноземною мовою.uk_UA
dc.description.abstractThe final qualifying work is devoted analysis of marketing communications of pharmaceutical companies. The work includes an analysis of marketing communications and marketing research of the promotional activity of the "Arterium" Corporation. The work consists of an introduction, 3 sections, conclusions a list of sources used. Set out on 51 pages, contains 8 tables, 37 figures. The literature has 37 sources, 6 of them in a foreign language.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectперсональний продажuk_UA
dc.subjectпромоційна активністьuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectmarketing researchesuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectpersonal sellinguk_UA
dc.subjectpromotional activityuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.titleАналіз маркетингових комунікацій фармацевтичних компаній (на прикладі корпорації “Арте-ріум)uk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communications of pharmaceutical companies (on the example of the "Arterium" corporation)uk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Романенко Анна 14.06.23.pdf2,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.