Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31046
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Seniuk, I. V. | - |
dc.contributor.author | Filimonova, N. I. | - |
dc.contributor.author | Shcherbak, O. A. | - |
dc.contributor.author | Сенюк, І. В. | - |
dc.contributor.author | Філімонова, Н. І. | - |
dc.contributor.author | Щербак, О. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-17T10:41:41Z | - |
dc.date.available | 2023-08-17T10:41:41Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Seniuk, I. V. Methods of coping with the negative consequences caused by online learning / I. V. Seniuk, N. I. Filimonova, O. A. Shcherbak // Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини : зб. наук. пр. – Харків, 2023. – Вип. 4. – С. 184-188. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31046 | - |
dc.description.abstract | Онлайн-навчання суттєво вплинуло на сферу телекомунікацій. Збільшилось використання медіа-додатків, які уможливлюють проведення телеконференцій, дистанційну роботу, онлайн-навчання та соціальні зв'язки. Тривале перебування перед екранами, планшетами та смарт-пристроями збільшує стрес і тривогу. Стреси для психічного здоров'я, пов'язані з телекомунікаціями, можуть додатися до інших стресів, пов'язаних з онлайн навчанням, що зрештою призведе до виснаження і вигорання. Пропонуються стратегії подолання, які допоможуть полегшити телеобтяження, пов'язані з онлайн навчанням. | uk_UA |
dc.description.abstract | Online learning substantially impacted the field of telecommunication. It increased the use of media applications that enable teleconferencing, telecommuting, online learning, and social relations. Prolonged time facing screens, tablets, and smart devices increases stress and anxiety. Mental health stressors associated with telecommunication can add to other stressors related to online learning to eventually lead to exhaustion and burnout. Coping strategies are offered to help relieve the tele-burdens of оnline learning. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | освіта - активне навчання | uk_UA |
dc.subject | психічне здоров'я - стан емоційного та соціального благополуччя | uk_UA |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | online learning | uk_UA |
dc.subject | mental health-state of emotional and social well-being | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | psychology | uk_UA |
dc.subject | education-active learning | uk_UA |
dc.title | Methods of coping with the negative consequences caused by online learning | uk_UA |
dc.title.alternative | Методи боротьби з негативними наслідками, викликаними онлайн навчанням | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
184-188.pdf | 597,31 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.