Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещенко, О. С.-
dc.contributor.authorТерещенко, Л. В.-
dc.date.accessioned2023-08-17T11:38:10Z-
dc.date.available2023-08-17T11:38:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТерещенко, О. С. Оцінка ролі сучасних комунікативних стратегій, що орієнтовані на споживачів у боротьбі з фальсифікацією ліків на світовому фармацевтичному ринку / О. С. Терещенко, Л. В. Терещенко // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 27 квіт. 2023 р. – Харків : НФаУ, 2023. – С. 403-404.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31092-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОцінка ролі сучасних комунікативних стратегій, що орієнтовані на споживачів у боротьбі з фальсифікацією ліків на світовому фармацевтичному ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
403-404.pdf253,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.