Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31187
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКосик, Анна-
dc.date.accessioned2023-08-18T10:38:52Z-
dc.date.available2023-08-18T10:38:52Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationКосик, А. Маркетингове обґрунтування етапів виведення на ринок нового лікарського засобу : кваліф. робота / наук. керівник О. Рогуля. - Харків, 2023. - 46 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31187-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі представлено результати обґрунтування маркетингової діяльності на етапах виведення на ринок нового лікарського засобу. Розкрито сутність використання інструментів маркетингу в залежності від етапу лончу. Розроблено бізнес-модель Остервальдера та Піньє на прикладі противірусного препарату. Доведено доцільність вивчення цільової аудиторії, відстеження активності конкурентів та впровадження цифрового маркетингу у процес виведення на ринок нового лікарського засобуuk_UA
dc.description.abstractThe paper presents the results of the justification of marketing activity at the stages of bringing a new drug to the market. The essence of using marketing tools depending on the launch stage is revealed. The business model of Osterwalder and Piñet was developed using the example of an antiviral drug. The expediency of studying the target audience, tracking the activity of competitors and implementing digital marketing in the process of introducing a new medicinal product to the market has been proven.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectлончuk_UA
dc.subjectновий лікарський засібuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectlaunchuk_UA
dc.subjectnew medicineuk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.titleМаркетингове обґрунтування етапів виведення на ринок нового лікарського засобуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing substantiati on of the stages of launch a new medicinal product to the markeuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Косик Анна 16 червня 2023 р..pdf1,69 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.