Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYaremenko, V. D.-
dc.contributor.authorRakhimova, M. V.-
dc.contributor.authorSych, I. A.-
dc.contributor.authorPerekhoda, L. O.-
dc.contributor.authorЯременко, В. Д.-
dc.contributor.authorРахімова, М. В.-
dc.contributor.authorСич, І. А.-
dc.contributor.authorПерехода, Л. О.-
dc.date.accessioned2023-09-27T10:30:19Z-
dc.date.available2023-09-27T10:30:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationUse of cloud technologies to ensure maximum reflection in the educational process / V. D. Yaremenko, M. V. Rakhimova, I. A. Sych, L. O. Perekhoda // Modern research in science and education : Proceedings of the 1st International scientific and practical conference, Chicago, USA, 14-16 September, 2023. - Chicago : BoScience Publisher. - 2023. - P. 131-136.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31320-
dc.description.abstractAbstract: Reflection is the highest key point of pedagogical activity and for the most productive learning process by students, it is necessary to combine pedagogical methods and forms in such a way as to maximize the self-awareness of the information received. To understand the processes of thinking, the authors have worked on the theory of generations and focused on some mental characteristics of modern generations, these are the conditional generations X, Y, Z. The authors have also covered the most well-known method of learning through cloud technologies.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectcloud technologiesuk_UA
dc.subjectreflectionuk_UA
dc.subjectgeneration theoryuk_UA
dc.subjectgeneration Zuk_UA
dc.subjectGenerationsuk_UA
dc.subjectWilliam Straussuk_UA
dc.subjectNeil Howeuk_UA
dc.titleUse of cloud technologies to ensure maximum reflection in the educational processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фармацевтичної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MODERN-RESEARCH-IN-SCIENCE-AND-EDUCATION-14-16.09.23_Чикаго_стр_131-136_Только авторы.pdf860,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.