Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31394
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZahra, Oufkir Fatima-
dc.date.accessioned2023-10-05T11:15:53Z-
dc.date.available2023-10-05T11:15:53Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationZahra, Oufkir Fatima. Planning and implementing the pharmaceutical product advertising campaign : qualification work / supervisor I. Sofronova. - Kharkiv, 2023. - 69 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31394-
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the study of the stages of planning and implementation of an advertising campaign of a pharmaceutical product. Modern aspects of the promotion of a pharmaceutical product using digital tools are described, the role of the website and social networks in the promotion of the vitamin D containing dietary supplement is analysed, and recommendations for improving the promotion are developed. The work is presented on 45 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, conclusions, references, and appendices. The work is illustrated with 11 figures and contains 51 sources of literature.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вивченню етапів планування й реалізації рекламної кампанії фармацевтичного товару. Описані сучасні аспекти просування фармацевтичного товару з використанням цифрових інструментів, проаналізовано роль вебсайту і соціальних мереж при просування дієтичної добавки «Олідетрим», розроблені рекомендації з удосконалення просування. Робота викладена на 45 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 11 рисунками, містить 51 джерел літератури.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectfaculty for foreign citizens’ educationuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketinguk_UA
dc.subjectpharmaceutical branduk_UA
dc.subjectvitamin Duk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectwebsiteuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UA
dc.subjectфармацевтичний брендuk_UA
dc.subjectвітамін Duk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectвебсайтuk_UA
dc.subjectсоціальні мережiuk_UA
dc.titlePlanning and implementing the pharmaceutical product advertising campaignuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Уфкір Фатіма-Захра.pdf1,74 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.