Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНури, Хажар-
dc.date.accessioned2023-10-25T10:31:39Z-
dc.date.available2023-10-25T10:31:39Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationНури, Хажар. Оценка факторов, влияющих на формирование имиджа аптечного учреждения : квалиф. работа / науч. руководитель В. Малый. - Харьков, 2023. - 60 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31505-
dc.description.abstractThe paper analyzes the approaches and directions of creating the image of a pharmacy institution; investigated the qualitative goals of pharmacy enterprises; the factors influencing the formation of the image of a pharmacy institution are analyzed. The qualifying work contains 41 pages, 20 figures, a bibliography of 34 titles.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectфакультет по подготовке иностранных гражданuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectdirectionsuk_UA
dc.subjectformationuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectpharmacy organizationuk_UA
dc.subjectapproachesuk_UA
dc.titleОценка факторов, влияющих на формирование имиджа аптечного учрежденияuk_UA
dc.title.alternativeAssessment of factors affecting the formation of the image of a pharmacy establishmentuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нурі Хажар.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.