Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31533
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLaklaai, Nidal-
dc.date.accessioned2023-10-30T10:50:25Z-
dc.date.available2023-10-30T10:50:25Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationNidal Laklaai. Analysis of legal features of the drug advertising : qualification work / supervisor L. Tereshchenko. - Kharkiv, 2023. - 65 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31533-
dc.description.abstractIn the qualifying work, the theoretical foundations of advertising are considered. The features of drug advertising and its influence on the prescription and use of drugs are substantiated. The article highlights the state and features of the organizational and legal regulation of drug advertising at the international and national levels. A study of topical problems of the introduction of advertising of medicines in European countries has been carried out. The paper analyzes and summarizes the experience of reforms aimed at creating more rational and efficient health care systems that provide a high level of equity in medical and pharmaceutical care. The qualification work is laid out on 52 pages, consists of an introduction, 3 sections, general conclusions, a list of used sources.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглядаються теоретичні основи реклами. Обґрунтовано особливості реклами лікарських засобів та її вплив на призначення та застосування ліків. У роботі висвітлено стан та особливості організаційно-правового регулювання реклами лікарських засобів на міжнародному та національному рівнях. Проведено дослідження актуальних проблем запровадження реклами лікарських засобів у країнах Європи. В роботі проаналізовано та узагальнено досвід реформ, спрямованих на створення більш раціональних та ефективних систем охорони здоров’я, які забезпечують високий рівень справедливості медичної та фармацевтичної допомоги. Кваліфікаційна робота викладена на 52 сторінках, складається із вступу, 3 розділів, загальних висновків, списку використаних джерел.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкафедра соціальної фармаціїuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectfaculty for foreign citizens’ educationuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectmedicinesuk_UA
dc.subjecthealthcare systemuk_UA
dc.subjectpharmaceutical industryuk_UA
dc.subjectregulationsuk_UA
dc.subjectpharmacistuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectлікарські засобіuk_UA
dc.subjectсистема охорони здоров'яuk_UA
dc.subjectфармацевтична промисловістьuk_UA
dc.subjectнормативні актиuk_UA
dc.subjectрегулюванняuk_UA
dc.titleAnalysis of legal features of the drug advertisinguk_UA
dc.title.alternativeАналіз правових особливостей реклами лікарських засобівuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лаклаай Нідал.pdf1,59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.