Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31998
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorМкртічян, Д. А.-
dc.date.accessioned2024-02-08T09:05:04Z-
dc.date.available2024-02-08T09:05:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОцінка ефективності використання веб-сайтів аптечних мереж / В. В. Малий [та ін.] // Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали ІІ міжнарод. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19 січ. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 95-102.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31998-
dc.description.abstractРозвиток інформаційних технологій та зміна поведінки споживачів зумовлюють потребу якісно нових комунікацій аптек і аптечних мереж у цифровому середовищі. Метою роботи є оцінка ефективності використання веб-сайтів аптечних мереж за кількісними критеріями та виявлення напрямів для розвитку цифрових маркетингових комунікацій. Проаналізовано кількісні показники роботи веб-сайтів аптечних мереж, виявлені значні відмінності у середньому часі перебування користувачів на сайті, кількості переглянутих сторінок за одне відвідування і частці відмов. Встановлено, що для веб-сайтів аптечних мереж характерна досить висока частка органічного і прямого трафіку на тлі незначної ролі інших джерел трафіку. Для чотирьох із п’яти досліджуваних аптечних мереж найбільше «соціального» трафіку забезпечує YouTube, проте зростає роль Facebook і TikTok. Зважаючи на досить інтенсивну конкуренцію за увагу користувачів у цифровому просторі, аптечним мережам доцільно спрямовувати зусилля на цінність контенту, його відповідність іміджу аптечної мережі та побудові емоційного зв’язку і довготривалих відносин зі споживачами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectаптечні мережіuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectцифрові маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.titleОцінка ефективності використання веб-сайтів аптечних мережuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
95-102.pdf817,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.