Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32125
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАлтухова, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-02-23T12:11:19Z-
dc.date.available2024-02-23T12:11:19Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationАлтухова, А. Аналіз методів стимулювання збуту в аптечних закладах та визначення їх ефективності : кваліфікаційна робота / наук. керівник В. Малий. - Харків, 2024. - 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32125-
dc.description.abstractМетою дослідження є аналіз методів стимулювання збуту, які застосовуються в аптечних закладах та визначення їх ефективності. Було проведено дослідження підходів до стимулювання збуту в аптечній мережі «Аптека 9-1-1», спрямованих на кінцевого споживача та на персонал; проаналізовані результати проведення обраних акцій та визначена ефективність стимулювання збуту в окремій аптеці. Кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліка використаних літературних джерел, додатка, викладена на 46 сторінках, включає 11 таблиць 9 рисунків, а також 38 джерел літератури.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the study is to analyze sales promotion methods used in pharmacies and determine their effectiveness. A study of approaches to sales promotion in the "Apteka 9-1-1" pharmacy chain aimed at the end consumer and the staff was conducted; the results of selected promotions were analyzed and the effectiveness of sales promotion in a separate pharmacy was determined. The qualification work consists of an introduction, three chapters, general conclusions, a list of used literary sources, application, laid out on 46 pages, includes 11 tables and 9 figures, as well as 38 literature sources.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectакціїuk_UA
dc.subjectаптечні закладиuk_UA
dc.subjectаптечна мережаuk_UA
dc.subjectефективність стимулювання збутуuk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectpromotionsuk_UA
dc.subjectpharmacy establishmentsuk_UA
dc.subjectpharmacy networkuk_UA
dc.subjecteffectiveness of sales promotionuk_UA
dc.titleАналіз методів стимулювання збуту в аптечних закладах та визначення їх ефективностіuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of sales promotion methods in pharmacies and determination of their effectivenessuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Алтухова Анастасія 0502.pdf1,84 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.