Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32148
Title: | Управління розвитком персоналу в організації |
Other Titles: | Management personnel development in the organization |
Authors: | Гороз, Юлія |
Keywords: | кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологів та менеджменту;освітня програма Управління охороною здоров’я та фармацевтичним бізнесом;управління;персонал;навчання;оцінка;організація;мотивація;management;staff;training;assessment;organization;motivation |
Issue Date: | Feb-2024 |
Bibliographic description (Ukraine): | Гороз, Ю. Управління розвитком персоналу в організації : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Посилкіна. - Харків, 2024. - 170 с. |
Abstract: | Робота складається з трьох розділів, в яких висвітлені підходи до
управління розвитком персоналу в організації, проаналізовано діяльність ТОВ
«ВЕТСИНТЕЗ» та її системи управління персоналом, побудовано системи
управління розвитком персоналу та Вдосконалення системи стимулювання
розвитку персоналу в ТОВ «ВЕТСИНТЕЗ».
Робота має 70 сторінок, 21 таблиць, 24 рисунків, 31 джерело літератури
та додатки. The work consists of three sections, in which the approaches to the management of personnel development in the organization are highlighted, the activities of "VETSINTEZ" LLC and its personnel management system are analyzed, the personnel development management system is built, and the improvement of the personnel development stimulation system at "VETSINTEZ" LLC is developed. The work has 70 pages, 21 tables, 24 figures, 31 sources, applications. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32148 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КР_Гороз Ю.pdf | 9,87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.