Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32153
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБрусленко, Аліна-
dc.date.accessioned2024-02-27T08:23:03Z-
dc.date.available2024-02-27T08:23:03Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationБрусленко, А. Вивчення складових корпоративного іміджу фармацевтичної компанії : кваліфікаційна робота / наук. керівник Г. Бабічева. - Харків, 2024. - 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32153-
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню складових корпоративного іміджу фармацевтичної компанії. У роботі проведено комплексний аналіз іміджу ПрАТ «ФФ «Дарниця» та запропоновані напрями управління корпоративним іміджем досліджуваної компанії. Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків. Робота ілюстрована 31 рисунком і 4 таблицями, містить 47 джерел наукової літератури.uk_UA
dc.description.abstractThe final qualifying work is devoted to the study of the components of the corporate image of a pharmaceutical company. In the work, a comprehensive analysis of the image of "FF Darnytsia" was carried out and directions for managing the corporate image of the company under study were proposed. The work is presented on 60 pages of printed text and consists of an introduction, three chapters, general conclusions, a list of sources and appendices. The work is illustrated with 31 figures and 4 tables, contains 47 sources of scientific literature.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectфармацевтичні підприємстваuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectбренд-стратегіяuk_UA
dc.subjectbrand strategyuk_UA
dc.subjectpharmaceutical companiesuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.titleВивчення складових корпоративного іміджу фармацевтичної компаніїuk_UA
dc.title.alternativeStudy of the components of the corporate image of a pharmaceutical companyuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Брусленко Аліна Миколаївна 05.02.24.pdf4,78 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.