Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32185
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАстаєва, Марина-
dc.date.accessioned2024-02-27T09:36:02Z-
dc.date.available2024-02-27T09:36:02Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationАстаєва, М. Дослідження купівельної поведінки українських споживачів щодо мила для ванн : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Філіпцова. - Харків, 2024. - 56 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32185-
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню купівельної поведінки українських споживачів щодо мила для ванн. Досліджено вподобання споживачів. Вивчено сучасний асортимент мила для ванн. Розглянуто фактори, які зберігають споживчі властивості мила. Практичне значення мають ознайомчі заходи стосовно обізнаності споживачів щодо мила для ванн. Робота викладена на 44 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел. Робота ілюстрована 19 рисунками, містить 37 джерел наукової літератури.uk_UA
dc.description.abstractThe final qualifying work is devoted to the study of the buying behavior of Ukrainian consumers regarding bath soap. Consumer preferences were studied. A modern range of bath soaps has been studied. Factors that preserve the consumer properties of soap are considered. Educational activities related to consumer awareness of bath soap are of practical importance. The work is presented on 44 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, general conclusions, and a list of used sources. The work is illustrated with 19 drawings, contains 37 sources of scientific literature.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра косметології та аромологіїuk_UA
dc.subjectосвітня програма Косметологіяuk_UA
dc.subjectфакультет медико-фармацевтичних технологійuk_UA
dc.subjectмилаuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectкупівельна поведінкаuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectsoapuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectpurchasing behavioruk_UA
dc.subjectsurveyuk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.titleДослідження купівельної поведінки українських споживачів щодо мила для ваннuk_UA
dc.title.alternativeStudy of buying behavior of Ukrainian consumers regarding bath soapuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри промислової технологiї лiкiв та косметичних засобів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Астаєва М._12.02.24.pdf945,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.