Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32192
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФедоненко, Олександр-
dc.date.accessioned2024-02-28T09:11:42Z-
dc.date.available2024-02-28T09:11:42Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationФедоненко, О. Удосконалення процесів обслуговування в аптечних закладах на прикладі АТ "МЕРИДІАН" : кваліфікаційна робота / наук. керівник С. Мороз. - Харків, 2024. - 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32192-
dc.description.abstractМета дослідження: дослідження та розробка пропозицій щодо удосконалення процесів обслуговування в аптечних закладах, зокрема підвищення якості послуг та оптимізація робочих процесів в АТ "Меридіан". Завдання: визначити сутність та значення обслуговування в аптечних закладах; дослідити належну аптечну практику як базис процесів обслуговування в аптеках; окреслити сутність процесного підходу в управлінській діяльності організації; надати організаційно-економічну характеристику АТ «Меридіан»; охарактеризувати процеси обслуговування, що здійснюються аптечним закладом; здійснити розробку стандартної операційної процедури в аптечному закладі; удосконалити процеси взаємодії з відвідувачами аптеки; окреслити стратегічні напрямки удосконалення обслуговування в аптеці АТ «Меридіан». Об’єктом дослідження є діяльність аптечного закладу АТ "Меридіан". Предметом дослідження є процеси обслуговування в аптечних закладах. Розроблено стандартну операційну процедуру «Надання фармацевтичної опіки відвідувачам аптеки, вдосконалено процес взаємодії зі споживачами шляхом розроблення фарми анкети для встановлення зворотного зв’язку, визначено стратегічні напрямки удосконалення обслуговування в аптечному закладі. Структура і обсяг кваліфікаційної роботи: Робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліку посилань 40 найменувань, 3 додатки, і містить 6 рисунків, 6 таблиць. Повний обсяг магістерської роботи складає 71 сторінка, з яких перелік посилань займає 5 сторінок, додатки – 10 сторінок.uk_UA
dc.description.abstractResearch Objective: To investigate and develop proposals for improving service processes in pharmacy establishments, particularly enhancing service quality and optimizing operational processes at JSC "Meridian". Tasks: Determine the essence and significance of service in pharmacy establishments. Explore proper pharmacy practices as the basis for service processes in pharmacies. Outline the essence of a process-oriented approach in organizational management. Provide an organizational-economic characterization of JSC "Meridian." Characterize the service processes conducted by the pharmacy establishment. Develop a standard operating procedure in the pharmacy. Improve interactions with pharmacy visitors. Identify strategic directions for improving service at JSC "Meridian." The research object is the activity of the pharmacy establishment JSC "Meridian." The research subject is service processes in pharmacy establishments. A standard operating procedure, "Provision of Pharmaceutical Care to Pharmacy Visitors," has been developed. The interaction process with consumers has been enhanced by creating a feedback form. Strategic directions for improving service in the pharmacy have been identified. Structure and Scope of the Qualification Work: The work consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of references (40 titles), three appendices, and includes six figures and six tables. The full scope of the master's thesis is 71 pages, with the list of references occupying 5 pages, and the appendices comprising 10 pages.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра управління та забезпечення якостіuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологій та менеджментуuk_UA
dc.subjectосвітня програма Якість, стандартизація та сертифікаціяuk_UA
dc.subjectфармацевтичне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectстандартна операційна процедураuk_UA
dc.subjectналежна аптечна практикаuk_UA
dc.subjectpharmaceutical serviceuk_UA
dc.subjectproper pharmacy practiceuk_UA
dc.subjectstandard operating procedureuk_UA
dc.titleУдосконалення процесів обслуговування в аптечних закладах на прикладі АТ "МЕРИДІАН"uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of service process in pharmacies on the example of JSC «Meridian»uk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Федоненко Олександр Олександрович_кваліфікаційна робота.pdf3,66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.