Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32420
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.date.accessioned2024-03-26T09:43:31Z-
dc.date.available2024-03-26T09:43:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Роль емоційного інтелекту в управлінні конфліктами при спілкуванні фармацевта з пацієнтом аптеки / З. М. Мнушко, І. В. Пестун // Безперервний професійний розвиток фармацевтичних працівників : сучасний стан, проблеми та перспективи : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 30-річчю заснування Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 1-2 листоп. 2023 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2023. – С. 199-202.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32420-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРоль емоційного інтелекту в управлінні конфліктами при спілкуванні фармацевта з пацієнтом аптекиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
199-202.pdf602,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.