Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32630
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШуванова, О. В.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorГубченко, Т. Д.-
dc.contributor.authorАлтухова, А. Є.-
dc.date.accessioned2024-05-20T07:51:08Z-
dc.date.available2024-05-20T07:51:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАналіз застосування засобів стимулювання збуту в аптечних закладах / О. В. Шуванова [та ін.] // Формування Національної лікáрської політики за умов впровадження медичного страхування: питання освіти, теорії та практики : матеріали VII Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 13-14 берез. 2024 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2024. – С. 452-460.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32630-
dc.description.abstractМета дослідження - проаналізувати методи стимулювання збуту, що використовуються в аптеках, та визначити їх ефективність. Проведено аналіз інструментів стимулювання збуту, спрямованих на споживачів, які користуються послугами українських аптечних мереж, що входять до ТОП-5, визначено перелік найбільш активно використовуваних заходів та асортимент товарів, до яких ці заходи застосовуються. Ефект від використання заходів зі стимулювання збуту проілюстровано на прикладі кількох промоакцій, що діють в одній з аптек, яка входить до складу аптечної мережі.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the study is to analyze sales promotion methods used in pharmacies and determine their effectiveness. An analysis of sales promotion tools aimed at consumers who use Ukrainian pharmacy chains included in the TOP-5 was carried out and a list of the most actively used measures and the range of products to which these measures are applied were determined. The effect of the use of sales promotion measures was illustrated by the example of several promotions operating in one of the pharmacies that is part of the pharmacy network.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectакціїuk_UA
dc.subjectаптечні закладиuk_UA
dc.subjectаптечна мережаuk_UA
dc.subjectефективність стимулювання збутуuk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectpromotionsuk_UA
dc.subjectpharmacy establishmentsuk_UA
dc.subjectpharmacy networkuk_UA
dc.subjecteffectiveness of sales promotionuk_UA
dc.titleАналіз застосування засобів стимулювання збуту в аптечних закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
452-460.pdf1,3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.