Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChehrynets, А. А.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.contributor.authorHanabi Safae-
dc.date.accessioned2024-06-12T09:10:10Z-
dc.date.available2024-06-12T09:10:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationChehrynets, А. А. The role and features of public relations in the pharmaceutical industry / А. А. Chehrynets, S. V. Zhadko, Hanabi Safae // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 379-381.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32738-
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleThe role and features of public relations in the pharmaceutical industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
379-381.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.