Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33036
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorBoukhriss, Chamseddine-
dc.date.accessioned2024-08-25T19:39:08Z-
dc.date.available2024-08-25T19:39:08Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationBoukhriss Chamseddine. Analysis of digital marketing communications in the formation of the image of the pharmacy chain : qualification work / scientific supervisor I. Sofronova. - Kharkiv, 2024. - 63 р.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33036-
dc.description.abstractThe qualification work is aimed on the study of digital marketing communications in the formation of the image of the pharmacy chain. The theoretical and practical aspects of the formation of the image of the organization are described, the components of the image of the pharmacy chain are analyzed, the positioning of the image of the pharmacy chain based on external digital communications is studied. The work is presented on 51 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of references and appendices. The work is illustrated with 23 figures and 2 tables and contains 35 sources of scientific literature.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вивченню цифрових маркетингових комунікацій у формуванні іміджу аптечної мережі. Описані теоретичні і практичні аспекти формування іміджу організації, проаналізовано складові іміджу аптечної мережі, вивчено позиціонування іміджу аптечної мережі на основі зовнішніх цифрових комунікацій. Робота викладена на 51 сторінці друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 23 рисунками і 2 таблицями, містить 35 джерел літератури.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectfaculty for foreign citizens’ educationuk_UA
dc.subjecteducational program Pharmacyuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketinguk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectpharmacyuk_UA
dc.subjectpharmacy chainuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectdigital marketing communicationsuk_UA
dc.subjectфармацевтичний маркетингuk_UA
dc.subjectаптекаuk_UA
dc.subjectаптечна мережаuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectцифрові маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleAnalysis of digital marketing communications in the formation of the image of the pharmacy chainuk_UA
dc.title.alternativeАналіз цифрових маркетингових комунікацій у формуванні іміджу аптечної мережіuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бухріс Шамседдін.pdf1,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.