Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33060
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorTagourramt, Lahoussine-
dc.date.accessioned2024-08-25T19:53:01Z-
dc.date.available2024-08-25T19:53:01Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationTagourramt Lahoussine. Research of unbranded marketing campaigns as disease awareness means : qualification work / scientific supervisor A. Chehrynets. - Kharkiv, 2024. - 74 р.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33060-
dc.description.abstractThe qualification work is dedicated to the exploration of unbranded marketing campaigns as a means of disease awareness in pharmaceutical marketing. It outlines the objectives, main principles, logic model, and channels utilized in disease awareness campaigns. It analyzes the regulations and practices governing disease awareness campaigns in various countries. A case study focusing on a migraine awareness and advertising campaign is also included. The work is presented on 59 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, conclusions, references, and appendices. The work is illustrated with 4 tables and 5 figures and contains 36 sources of literature.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вивченню використання некомерційних маркетингових кампаній як засобу підвищення обізнаності про захворювання в фармацевтичному маркетингу. У роботі описані цілі та основні принципи, логічна модель та канали маркетингових кампаній з обізнаності про захворювання. Проаналізовано регулювання та практику кампаній щодо обізнаності про захворювання в різних країнах. Проведено кейс-стаді програм з обізнаності та рекламних кампанії для препаратів для лікування мігрені. Робота викладена на 59 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 4 таблицями і 5 рисунками, містить 36 джерел літератури.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectfaculty for foreign citizens’ educationuk_UA
dc.subjecteducational program Pharmacyuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketinguk_UA
dc.subjectmigraineuk_UA
dc.subjectunbranded marketing campaignsuk_UA
dc.subjectdrug promotionuk_UA
dc.subjectфармацевтичний маркетингuk_UA
dc.subjectмігреньuk_UA
dc.subjectнекомерційні маркетингові кампаніїuk_UA
dc.subjectпромоція лікарських засобівuk_UA
dc.titleResearch of unbranded marketing campaigns as disease awareness meansuk_UA
dc.title.alternativeВивчення небрендових маркетингових кампаній як засобу поінформованості про захворюванняuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тагуррамт Лахуссін.pdf1,71 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.