Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33344
Название: | Управління формуванням міжнародних конкурентних переваг підприємства |
Другие названия: | Management of the formation of international competitive advantages of the enterprise |
Авторы: | Федорченко, Валерія |
Ключевые слова: | кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості у фармації;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Менеджмент;конкуренція;формування міжнародних конкурентних переваг;конкурентні переваги;competition;competitive advantages;formation of international competitive advantages |
Дата публикации: | июн-2024 |
Библиографическое описание: | Федорченко, В. Управління формуванням міжнародних конкурентних переваг підприємства : кваліф. робота / наук. керівник Н. Глєбова. - Харків, 2024. - 72 с. |
Краткий осмотр (реферат): | У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні основи процесу
управління формування міжнародних конкурентних переваг підприємства.
Доведено, що формування конкурентних переваг є критично важливим для
сучасного підприємства, особливо в умовах війни, коли підприємства
стикаються з додатковими викликами. Проаналізовано міжнародні конкурентні
переваги ТОВ «МХП-Урожайна країна», запропоновані методи покращення
конкурентоспроможності підприємства на міжнародному економічному ринку.
Структура роботи – вступ, три розділи, висновки, список використаних
джерел, додатки. Загальний обсяг складає 63 сторінки, список джерел
літератури налічує 43 найменування. Робота містить 10 таблиць, 14 рисунків. The theoretical basis of the process of managing the formation of international competitive advantages of the enterprise was investigated in the qualification work. It has been proven that the formation of competitive advantages is critically important for a modern enterprise, especially in wartime, when enterprises face additional challenges. The international competitive advantages of MHP-Urozhayna Kraina LLC were analyzed, and methods of improving the company's competitiveness on the international economic market were proposed. Structure of the work – introduction, three sections, conclusions, list of used sources, appendices. The total volume is 63 pages, the list of literature sources includes 43 names. The work contains 10 tables, 14 figures. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33344 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Федорченко Валерія.pdf | 711,19 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.