Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33345
Назва: Удосконалення управління фармацевтичним підприємством на засадах антикризової стратегії
Інші назви: Improvement of pharmaceutical management an enterprise based on anti-crisis strategy
Автори: Францішко, Анастасія
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості у фармації;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Менеджмент;стратегія;суб’єкт фармацевтичного ринку;фармацевтичне підприємство;антикризова стратегія;антикризове управління;strategy;anti-crisis strategy;anti-crisis management;pharmaceutical enterprise;pharmaceutical market subject
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Францішко, А. Удосконалення управління фармацевтичним підприємством на засадах антикризової стратегії : кваліф. робота / наук. керівник А. Лісна. - Харків, 2024. - 81 с.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена обґрунтуванню теоретичних аспектів управління антикризовою стратегією, дослідженню діяльності та розробці рекомендацій з удосконалення управління фармацевтичним підприємством на засадах антикризової стратегії. Робота складається зі вступу, 3-х розділів, загальних висновків, переліку використаних літературних джерел, виконана на 53 сторінках та включає 19 таблиць, 13 рисунків, 65 джерел літератури.
The work is devoted to the justification of the theoretical aspects of anticrisis strategy management, the study of activities and the development of recommendations for improving the management of a pharmaceutical enterprise based on the principles of anti-crisis strategy. The work consists of an introduction, 3 chapters, general conclusions, a list of used literary sources, is completed on 53 pages and includes 19 tables, 13 figures, 65 literature sources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33345
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Францішко Анастасія.pdf3,46 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.