Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБолюбаш, Соломія-
dc.date.accessioned2024-10-19T19:00:58Z-
dc.date.available2024-10-19T19:00:58Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationБолюбаш, С. Маркетинговий аналіз лікарських засобів для лікування болю в горлі, представлених на фармацевтичному ринку України : кваліф. робота / наук. керівник Н. Гавриш. - Харків, 2024. - 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/33463-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено медикофармацевтичні аспекти захворювань горла. Здійснено маркетингові дослідження сучасного стану асортименту лікарських засобів для фармакокорекції болю в горлі, представлених на фармацевтичному ринку. Внаслідок проведеного анкетування серед споживачів, здійснено оцінку споживчих переваг при виборі ЛЗ для лікування горла. Кваліфікаційна робота містить 50 сторінок, 9 таблиць, 17 рисунків, 51 використаних джерел літератури, додатки.uk_UA
dc.description.abstractMedico-pharmaceutical aspects of throat diseases were analysed and summarized in the qualification work. Marketing researches of the current state of the assortment of medical treatment for pharmacocorrection of throat pain, presented on the pharmaceutical market have been conducted, and their availability has been analysed. An assessment of consumer preferences in choosing treatment for throat treatment has been made owing to the conducted survey among consumers. Qualification work contains 50 pages, 9 tables, 17 figures, 51 quotes from literature, supplement.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкафедра соціальної фармаціїuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectфакультет медико-фармацевтичних технологійuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectзахворювання горлаuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UA
dc.subjectmarketing researchesuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketuk_UA
dc.subjectthroat diseasesuk_UA
dc.titleМаркетинговий аналіз лікарських засобів для лікування болю в горлі, представлених на фармацевтичному ринку Україниuk_UA
dc.title.alternativeMarketing analysis of medicines for treatment of sore throat presented on pharmaceutical market of Ukraineuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БОЛЮБАШ Соломія.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.