Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3365
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorЧорноброва, Н. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, О. М.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorЧорноброва, Н. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, Е. Н.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.contributor.authorChernobrovaya, N. V.-
dc.contributor.authorTkachenko, Ye. N.-
dc.date.accessioned2014-01-09T07:46:10Z-
dc.date.available2014-01-09T07:46:10Z-
dc.date.issued1995-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Реклама як засіб стимулювання збуту фармацевтичної продукції / З. М. Мнушко, Н. В. Чорноброва, О. М. Ткаченко // Вісник фармації. - 1995. - № 1-2. - С. 7-12en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3365-
dc.description.abstractРозглянуто питання реклами, як важливого засобу стимулювання та збільшення обсягів збуту фармацевтичної продукції. Проведений порівняльний аналіз зарубіжних та вітчизняних рекламних засобів на лікарські препарати, досліджені такі аспекти, як якість оформлення реклами, насиченість інформаційними даними, а також вплив на споживача. Отримані дані свідчать про необхідність подальшого удосконалення системи рекламних засобівen_US
dc.description.abstractРассмотрен вопрос рекламы, как важного способа стимулирования сбыта фармацевтической продукции. Проведен сравнительный анализ отечественных и зарубежных рекламных средств на лекарственные препараты, изучены такие аспекты, как качественное оформление рекламы, насыщенность информационными данными, а также влияние на потребителя. Полученные данные свидетельствуют о необходимости усовершенствования средств рекламы и разработки системы рекламных мероприятий.en_US
dc.description.abstractThe problem of advertisement as important means stimulation of sale pharmacological production is considerated. The comparative analysis of foreign and home means of advertising of medicine drugs is made, the quality of design and the quantity of information and also the influence on consumers are analysed. The obtained information testifies that the means of advertisement must be improved and the system of advertising measures must be devised.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectфармацевтична продукціяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectфармацевтическая продукцияen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpharmaceutical productsen_US
dc.titleРеклама як засіб стимулювання збуту фармацевтичної продукціїen_US
dc.title.alternativeРеклама как способ стимулирования сбыта фармацевтической продукцииen_US
dc.title.alternativeAdvertisement as a means stimulation of sale pharmacological productionen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7-12(1).pdf5,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.