Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34292
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДаргевич, К. О.-
dc.date.accessioned2025-01-27T14:17:01Z-
dc.date.available2025-01-27T14:17:01Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifier.citationДаргевич, К. О. Управління просуванням товарів у системі маркетингу підприємства : кваліфікаційна робота / наук. керівник В. Малий. - Харків, 2025. - 51 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34292-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена проблемі дослідження сучасних методів управління просуванням продукції фармацевтичного підприємства. Було проаналізовано маркетингову стратегію фармацевтичної компанії Sanofi, використання нею інструментів просування товарів та розроблені рекомендації щодо удосконалення управління просуванням продукції. Кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліка використаних літературних джерел, додатку), викладена на 43 сторінках, включає 5 таблиць 9 рисунків, а також 33 джерела літератури.uk_UA
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the problem of researching modern methods of managing the promotion of the pharmaceutical company's products. The marketing strategy of the Sanofi pharmaceutical company, its use of product promotion tools, and recommendations for improving product promotion management were analyzed. The qualification work consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of used literary sources, an appendix), laid out on 43 pages, includes 5 tables, 9 figures, as well as 33 literature sources.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологій та менеджментуuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectфармаціяuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectуправління просуваннямuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectінструменти просуванняuk_UA
dc.subjectpharmacyuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectpromotion managementuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectpromotion toolsuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleУправління просуванням товарів у системі маркетингу підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeManagement of product promotion in the company's marketing systemuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДАРГЕВИЧ Карина 11.02.2025..pdf933,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.