Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34444
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНаливайченко, А. В.-
dc.date.accessioned2025-02-18T12:27:48Z-
dc.date.available2025-02-18T12:27:48Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifier.citationНаливайченко, А. В. Моделювання споживацької поведінки в сфері лікарського забезпечення : кваліфікаційна робота / наук. керівник Г. Панфілова. - Харків, 2025. - 54 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34444-
dc.description.abstractМетою роботи є розробка моделі поведінки споживачів гормональних лікарських засобів. Було проаналізовано особливості сприйняття споживачами інформації про гормональні лікарські засоби та побудовані моделі поведінки для окремих сегментів. Но основі узагальнення інформації визначені основні положення стратегії взаємодії фармацевтичних компаній зі споживачами лікарських засобів для протидії негативній інформації. Кваліфікаційна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліка використаних літературних джерел, викладена на 42 сторінках, включає 2 таблиці 20 рисунків, а також 32 джерела літератури.uk_UA
dc.description.abstracthormonal drugs. The peculiarities of consumer perception of information about hormonal drugs were analyzed and behavioral models were built for individual segments. On the basis of generalization of information, the main provisions of the strategy of interaction of pharmaceutical companies with consumers of drugs to counteract negative information were determined. The qualification work consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of used literary sources, presented on 42 pages, includes 2 tables, 20 figures, as well as 32 sources of literature.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринок моделі поведінкиuk_UA
dc.subjectгормональні лікарські засобиuk_UA
dc.subjectмодель негативної інформаціїuk_UA
dc.subjectспоживачі лікарських засобівuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketuk_UA
dc.subjectbehavioral modelsuk_UA
dc.subjecthormonal drugsuk_UA
dc.subjectnegative information modeluk_UA
dc.subjectdrug consumersuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleМоделювання споживацької поведінки в сфері лікарського забезпеченняuk_UA
dc.title.alternativeModeling of consumer behavior in the field of medical suppliesuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.