Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34463
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧемерис, О. О.-
dc.date.accessioned2025-02-18T13:03:22Z-
dc.date.available2025-02-18T13:03:22Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifier.citationЧемерис, О. О. Аналіз ролі приватних торговельних марок в асортиментній політиці аптечної мережі : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Рогуля. - Харків, 2025. - 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34463-
dc.description.abstractУ роботі наведені результати дослідження ролі приватних торговельних марок в асортиментній політиці аптечної мережі. Досліджено напрями діяльності аптечних мереж, спрямовані на розвиток товарів під власною торговельною маркою, а також виконано порівняльний аналіз їх переваг та недоліків для суб’єктів господарювання. Проаналізовано прикладні аспекти формування асортименту товарів під приватною торговельною маркою. Опрацьовано підходи до стимулювання збуту продукції приватної торговельної марки в аптечній мережі з урахуванням сучасних маркетингових інструментів і стратегій. Кваліфікаційна робота містить 53 сторінки, 9 таблиць, 8 рисунків, 45 використаних джерел.uk_UA
dc.description.abstractThe study presents the results of research on the role of private labels in the assortment policy of pharmacy chains. It examines the activities of pharmacy chains aimed at developing private label products and provides a comparative analysis of their advantages and disadvantages for business entities. The applied aspects of forming the assortment of private label products are analyzed. Approaches to promoting the sales of private label products in pharmacy chains are elaborated, taking into account modern marketing tools and strategies. Qualification work contains 53 pages, 9 tables, 8 figures, 45 quotes from literature.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectприватна торговельна маркаuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectкосметична продукціяuk_UA
dc.subjectаптечна мережаuk_UA
dc.subjectprivate labeluk_UA
dc.subjectassortmentuk_UA
dc.subjectcosmetic productsuk_UA
dc.subjectpharmacy chainuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleАналіз ролі приватних торговельних марок в асортиментній політиці аптечної мережіuk_UA
dc.title.alternativeThe analysis of the role of private labels in the assortment policy of a pharmacy chainuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.