Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34546
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаксименко, Д. С.-
dc.date.accessioned2025-02-19T12:23:26Z-
dc.date.available2025-02-19T12:23:26Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifier.citationМаксименко, Д. С. Удосконалення процесу маркетингу в системі управління якістю фармацевтичного підприємства : кваліфікаційна робота / наук. керівник І. Пестун. - Харків, 2025. - 62 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34546-
dc.description.abstractАвтором проведено дослідження модернізації маркетингу в системі управління якістю фармацевтичного підприємства. На прикладі компанії Sandoz було перевірено особливості та сучасний стан маркетингу в СУЯ фармацевтичного підприємства. Було розроблено стратегії розвитку маркетингу в СУЯ фармацевтичного підприємства Структура і обсяг кваліфікаційної роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків, переліку посилань 55 найменувань і містить 1 рисунок та 1 таблицю. Повний обсяг кваліфікаційної роботи складає 62 сторінок.uk_UA
dc.description.abstractThe author conducted a study of the modernization of marketing in the quality management system of a pharmaceutical enterprise. Using the example of Sandoz, the features and current state of marketing in the QMS of a pharmaceutical enterprise were checked. Strategies for the development of marketing in the QMS of a pharmaceutical enterprise were developed Structure and scope of the qualification work: the qualification work consists of an introduction, three sections, general conclusions, a list of references of 55 items and contains 1 figure and 1 table. The full scope of the qualification work is 62pages.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологій та менеджментуuk_UA
dc.subjectосвітня програма Якість, стандартизація та сертифікаціяuk_UA
dc.subjectсистема управління якістюuk_UA
dc.subjectISOuk_UA
dc.subjectGCPuk_UA
dc.subjectGMPuk_UA
dc.subjectGDPuk_UA
dc.subjectquality management systemuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleУдосконалення процесу маркетингу в системі управління якістю фармацевтичного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeThe improvement of the process marketing in the quality management system of the pharmaceutical enterpriseuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Максименко Діана Сергіївна.pdf601,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.